loading...
تلگرو - فروشگاه اندروید
Admin بازدید : 236 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

امام خمینی: نوه من را با تیر بزنید! - خبرگزاری دانشجو

www.snn.ir/detail/News/484098/188
۳ ساعت پیش - امام خمینی(ره) به مرحوم آیت الله اشراقی می فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سیدحسین خمینی تحت‌الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست ...
۱۵ دقیقه پیش - امام خمینی(ره) به مرحوم آیت الله اشراقی می فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سیدحسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست ...
۱۷ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - من میل دارم کسانی که به من مربوط هستند در این کوران‌های سیاسی وارد نشوند. ... سيدحسين را تحت‌الحفظ بياوريد، دست به سلاح برد با تير بزنيد ... «در سال ۵۹ آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود در زمانی که اختلافات بین بنی صدر و ...


دستور امام خمینی(ره) درباره نحوه دستگیری سیدحسین خمینی ...

kalame.co/.../21603-دستور-امام-خمینی(ره)-درباره-نحوه-دستگیری-سیدح...
59 آقای سید حسین خمینی(فرزند آقا مصطفی) که نوه امام بود در زمانی که اختلافات بین بنی ... درباره نحوه دستگیری سیدحسین خمینی: اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنید ... وقتی ایشان پیش امام بر می گردد امام می پرسد شما دستور من را ابلاغ کردی.

امام خمینی: نوه من را با تیر بزنید! | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160202/7736/امام-خمینی-نوه-من-را-با-تیر-بزنید/
امام خمینی: نوه من را با تیر بزنید! امام خمینی(ره) به مرحوم آیت الله اشراقی می فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سیدحسین خمینی تحت‌الحفظ به تهران اعزام ...

آرازپرس- امام خمینی نوه من را با تیر بزنید! - صفحه نخست

www.arazpress.ir/View/امام-خمینی-نوه-من-را-با-تیر-بزنید!/189268
شما خبرهای روز سه‌شنبه 13 بهمن 1394 / 23 ربیع‌الثانی 1437 / 2 فوریه 2016 را مشاهده میکنید. تماس با ما | تبلیغات | موضوعات خبری. صفحه نخست · مرندو حومه.

امام خمینی: نوه من را با تیر بزنید! صبح سه شنبه 13 بهمن 94 ...

khabarche.ir/خبر/3993146/امام-خمینی--نوه-من-را-با-تیر-بزنید-
۳ ساعت پیش - تهران کمیته مشهد صبح سه شنبه سیزدهم بهمن ماه 1394 خبر امام خمینی: نوه من را با تیر بزنید!
سيدحسين را تحت‌الحفظ بياوريد، دست به سلاح برد با تير بزنيد - اخباری را که ... پیغام به امام داده می شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بني صدر دفاع کرده مردم ... آقای اشراقی که نمی توانسته دروغ بگوید می گوید نه من قسمت دومش را نگفتم.

«در سال 59 آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود در زمانی که اختلافات بین بنی ... وقتی ایشان پیش امام بر می گردد امام می پرسد شما دستور من را ابلاغ کردی. ... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید.».

 

نوه امام خمینی (ره) | جهان اسلام

https://jahaneslam.wordpress.com/tag/نوه-امام-خمینی-ره/
Posts about نوه امام خمینی (ره) written by یک مسلمان. ... وقتی ایشان پیش حضرت امام (ره) برمی گردد ، امام می پرسند شما دستور من را ابلاغ کردی ؛ ایشان می گوید بله. ... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود اگر دست به سلاحش زد با تیر بزنید .
در سال 59 آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود (فرزند آقا مصطفی) در زمانی که اختلافات ... وقتی ایشان پیش امام بر می گردد امام می پرسد شما دستور من را ابلاغ کردی. ... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود اگر دست به سلاحش زد با تیر بزنید.

نسخه چاپی - خبرنامه دانشجویان ایران

iusnews.ir/.../اظهارات-عجیب-موسوی-بجنوردی-در-خصوص-رابطه-احمد-خمینی...
سیدمحمد موسوی بجنوردی٬ پدر همسر سیدحسن خمینی در پرونده «داستان خمینی‌ها»ی هفته ... نوه امام(ره) جمع آوری شده است اظهارات عجیبی در خصوص رابطه مرحوم سید احمد خمینی ... بله امام می گوید اگر سیدحسین خمینی دست به اسلحه برد بچه های کمیته با تیر ... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود اگر دست به سلاحش زد با تیر بزنید.

قیمت انواع گل و گیاه در بازار +جدول | واکنش ظریف به منتقدان

www.ghatreh.com/news/nn30126093/قیمت-انواع-گیاه-بازار-جدول
۳ ساعت پیش - (22 نظر) " صلاحیت نوه امام احراز نشد/واکنش سید حسن خمینی: خاک پای مردم ... کوچک زاده: پاسخ را با کتک می دهند! ... امام خمینی: نوه من را با تیر بزنید!
نوه امام خمینی(ره),نعیمه,اشراقی,نطر امام,حجاب,حجاب اختیاری,مصاحبه با نوه امام خمینی(ره) درباره حجاب ... «به نظر من، بسیار بهتر بود که ما حجاب را اجباری نمی‌کردیم. .... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود اگر دست به سلاحش زد با تیر بزنید.» ...

برخورد آموزنده امام(ره) با نوه متجرّی -

yazdrasa.ir/bg/yazdrasa/-/asset.../برخورد...امام...با-نوه.../pop_up?_...
۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چرا مردم ایران زمین، این‌گونه رشک‌برانگیز به امام(ره) و رهبری عشق می‌ورزند؟ ... چرا حتی بیگانگان با نظام نیز در اعماق قلب خود، ولایت‌فقیه و رهبری امام خمینی و امام خامنه‌ای را ... آقای توسلی پس از سؤال از امام (ره) به من گفت: او را دستگیر کنید و به تهران ... زنگ زد و از قول امام(ره) گفت: «اگر مقاومت کرد او را با تیر بزنید.
۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ظهر، احمد آقاي خميني و آقاي صانعي ناهار را مهمان من بودند ؛ در مورد حسين آقا و ... «در سال 59 آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود در زمانی که اختلافات بین بنی ... تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید.».
پیغام به امام داده می‌شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع کرده، مردم ... وی دادند و حتی با صراحت فرمودند که اگر مقاومت کرد، او را با تیر بزنید! .... من در مورد انقلاب با هیچ شخصى ولو پسرم باشد، شوخى ندارم و با هیچ احدى در این مورد ...

نوه ی بزرگ امام (ره) راه پسر نوح را ادامه داد/حسین خمینی ... - ...

seraj24.ir/.../نوه-ی-بزرگ-امام--ره--راه-پسر-نوح-را-ادامه-داد%7Cحسین-خمین...
۳۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نوه ی بزرگ امام (ره) راه پسر نوح را ادامه داد/حسین خمینی دوست خوب ربع پهلوی و ... تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید. ... امام خمینی(ره) همچنین در این نامه نوشت: "من میل دارم کسانى که به من مربوط هستند ...

این کار مردم باعث شد نوه امام با جمله " هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته است " این بحث را ... ما قصد تایید حرکت مردم علیه سید حسن خمینی در مرقد امام (ره) را نداریم چرا که وقتی ... بیاورند و اگر دست به اسلحه برد ایشان را با تیر بزنید و به آقای اشراقی تاکید می ... من برای دلم می نویسم و هرگاه یک برگ پر می شود یا یک سرود بر کاغذ می‌نشیند ...

 

خاطره‌ای از برخورد شدید امام(ره) با سیدحسین خمینی - گردان ...

24azar1388.blogfa.com/post-28.aspx
گردان فدائیان رهبرگنبدکاووس - خاطره‌ای از برخورد شدید امام(ره) با سیدحسین خمینی ... پیغام به امام داده می شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع کرده ... وقتی ایشان پیش امام بر می گردد امام می پرسد شما دستور من را ابلاغ کردی. ... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود اگر دست به سلاحش زد با تیر بزنید.

این سرنوشت را خانواده امام خمینی بخوانند - تریبون مستضعفین

www.teribon.ir/archives/.../این-سرنوشت-را-خانواده-امام-خمینی-بخوان.html
۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ظهر، احمد آقای خمینی و آقای صانعی ناهار را مهمان من بودند؛ در مورد حسین آقا و ... «در سال ۵۹ آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود در زمانی که اختلافات بین بنی صدر ... تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید.

[PPT]Slide 1

khabariha.ir/wp-content/uploads/2014/07/khanevadeh.pptx
2-خانم صدیقه مصطفوی :دختر ارشد امام خمینی همسر مرحوم آیت الله شهاب الدین ... «در سال 59 آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود در زمانی که اختلافات بین بنی ... امام به آقای اشراقی می فرمایند بر می گردی مجدد تلفن می زنی و هر دو قسمت پیام من را ... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید.».
۱۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پیغام به امام داده می شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی ... امام به آقای اشراقی می فرمایند بر می گردی مجدد تلفن می زنی و هر دو قسمت پیام من را می دهید. ... الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید.
ظهر، احمد آقای خمینی و آقای صانعی ناهار را مهمان من بودند ؛ در مورد حسین آقا و ... برخورد قاطع حضرت امام با سید حسین «در سال ۵۹ آقای سید حسین خمینی که نوه امام ... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید.

سید روح‌الله خمینی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/سید_روح‌الله_خمینی
Portrait of Imam Khomeini.jpg ... خمینی با وجود مخالفت زیاد ملتش، ایران را درگیر جنگی هشت‌ساله با عراق نمود. .... ایشان (روح‌الله خمینی) گفته‌است: برادر من آقای پسندیده خیلی تمیز بود و به قدری ..... ملل متحد مبنی بر آتش‌بس بین ایران و عراق را رد کرده بود، در اواسط تیر ماه سال ۱۳۶۷ که ..... Chicago: University of Chicago Press, 2001.

دو هفت تیر کشی در فاصله ۳۳ سال/ مقایسه رفتار امام و مدعیان ...

salameno.ir/.../دو-هفت-تیر-کشی-در-فاصله-۳۳-سال-مقایسه-رفتار-امام-و...
پیغام به امام داده می شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بین صدر دفاع ... امام به آقای اشراقی می فرمایند بر می گردی مجدد تلفن می زنی و هر دو قسمت پیام من را می ... خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید.

مرور پرونده آقازاده‌ها و چهره‌های سیاسی/ از "مهدی بابا" تا خط قرمز ...

www.seratnews.ir/.../مرور-پرونده-آقازاده‌ها-و-چهره‌های-سیاسی-از-مهدی-بابا-ت...
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیغام به امام داده می‌شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع ... وی دادند و حتی با صراحت فرمودند که اگر مقاومت کرد، او را با تیر بزنید! ... مسأله سیاسی استراتژیک و ایدئولوژیک مرا حل کند» نوشته بود: «من قبلاً ...

دختران و نوه‌های امام این روزها چه می‌کنند؟ | هراز نیوز

haraznews.com/63124/دختران-و-نوه‌های-امام-این-روزها-چه-می‌-63124
در سال های اخیر برخی اظهار نظرهای نوه های امام و رویکردهایشان به مسائل سیاسی و ... سید مصطفی خمینی با دختر مرتضی حائری وصلت کرده اند. ... این شایعه به گوش آقا رسیده بود و یک شب آقا از من پرسید كه دختر آقای حائری را ... خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر .... برای این عکس تیتر بزنید ! امام ...

راز حمله نوه امام به حجاب چیست؟ - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی

۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اما چادر در خانواده ما مرسوم است و من به عنوان نوه امام، اگر این کار را نکنم، ... پیغام به امام داده می‌شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بین ... سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود اگر دست به سلاحش زد با تیر بزنید.».

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 808
  • بازدید سال : 15,400
  • بازدید کلی : 415,710